فرمول های تولید سوسیس و کالباس

فرمول رایگان سوسیس مرغ خانگی 60

با سلام و احترام خدمت مشتریان گرامی

اگر از سوسیس های گوشت گاو خسته شده اید، از شما دعوت می کنم که این فرمول رایگان سوسیس مرغ خانگی خوشمزه را امتحان کنید. مواد تشکیل دهنده طبق فرمول زیل بسیار ساده هستند و یا میتوانید از فروشگاه وب سایت تهیه فرمایید

 

بهترین گوشت برای سوسیس مرغ خانگی

روش مورد علاقه من برای تهیه گوشت مرغ برای این سوسیس، قصابی مرغ های کامل است که قیمت کمتری نسبت به قطعات مرغ دارند و اغلب به فروش می رسند و از تمام گوشت و پوست برداشت شده استفاده می کنند. بدیهی است که شما نمی توانید مقدار زیادی گوشت از بال مرغ بدست آورید، بنابراین من آنها را برای دستور العمل های دیگر ذخیره می کنم. من تمام استخوان ها را (با مقداری گوشت باقی مانده روی آنها) ذخیره می کنم تا سوپ های مختلف خوشمزه درست کنم.

گزینه دیگر این است که ران مرغ را با استخوان و پوست بخرید و آنها را جدا کنید. خرید فقط ران مرغ گران تر خواهد بود اما نسبت گوشت و پوست ران مرغ برای این سوسیس بسیار خوب است. در صورت تمایل می توانید یک یا دو سینه مرغ را با پوست اضافه کنید. ولی مراقب باشید که باید چربی را کاهش دهید.

بهترین حالت اینه که شما گوشت را به قطعات کوچک تقسیم کنید و به مدت 4 ساعت در فریزر بگذارید تا اندکی یخمکی و سفت شود ، سپس اقدام به چرخ کردن گوشت نمایید. این کار باعث خواهد شد که دمای گوشت پایین بماند که در تولید سوسیس بسیار اهمیت دارد .

ابزار مورد نیاز جهت تولید سوسیس

توجه داشته باشید برعکش تصور همه تجهیزات و ابزاری نظیر کاتر ، و پرکن لازم ولی واجب نیستند ،جهت تولید سوسیس 3 ابزار هست که بسیار واجب هستند . اول چرخ گوشت ، دوم ترازو دقیق و سوم دماسنج میله ای ، این سه ابزار از تجهیزات الزامی برای هر آشپزخانه و کارگاه تولیدی هستند .

 

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خودتون رو به شماره واتس آپ 09355758008 و یا ایمیل ما به آدرس khanehsosis@gmail.com ارسال فرمایید

فرمول رایگان سوسیس مرغ خانگی

سوسیس مرغ 60

روش تهیه :

موارد فرمول را طبق ویدئوی کاتر در قسمت ویدئوهای آموزشی مخلوط فرمایید و

تست کنید :

از موارد بسیار مهم در تولید سوسیس و کالباس این است که پس از اتمام مراحل کاتر کردن ، مقدار کمی (به اندازه یک قرص فلافل) از خمیر را در یک ماهیتابه نچسب ، با مقدار بسیار کمی روغن پخت نمایید و (هر طرف یک الی 2 دقیقه تا به رنگ طلایی در آید) سپس آن را از نظر بافت و طعم تست کنید و در صورت نیاز اصلاح فرمایید .

تعدادی از ایراد های شناخته شده به شرح ذیل میباشند :

  • اگر در زمان پخت روی سوسیس سریع تیره شد ولی هنوز داخل نپخته است ، روغن فرمول کم میباشد .
  • اگر در زمان پخت قرص فلافل سریع وا رفت و پهن شد ، روغن فرمول زیاد است .

 

سپس  در کاور کالیبر 22 الی 24 و حتی 30 پر نمایید به سایز دلخواه بپیچانید و در نهایت طبق جدول پخت بخار پز نموده و سپس شوک دهید. توجه داشته باشید که

جهت استفاده از آموزش های تصویری ما را در کانال آپارات دنبال فرمایید

جهت مشاهده ادویه های سوسیس مارکت کلیک فرمایید 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *